lørdag 8. januar 2011

Gran Canaria 2011-1

Ankom Puerto Rico 22.30 lokal tid (23.30 hjemme). Temperatur 20 grader. Fant min leilighet, samme som i fjor. Skiftet til lettere tøy, sandaler på bena. Spaserte ned til den nattåpne fortausbaren, og kjøpte take-away pizza og øl. Ikke gourmet, men glimrende nattmat etter 5 timer i fly pluss en time buss (for selve reisen blir mer og mer slitsom for en gammel parkinsonkropp. Men jeg kommer fram uten varig men.) Så nå (kl 24.00) sitter jeg her og spiser, sjekker nettforbindelsen, som virker som dere skjønner .... og koser  meg. Av hensyn til lesere som forbereder seg mentalt på en ny halvmeter snø, eller  på andre måter føler vinteren som en byrde, skal jeg ikke gå i detalj med skildringer av følelsen av å sitte i døråpningen klokken tolv om kvelden og kjenne fløyelsmyk luft  sakte kjøle ned en litt for varm leilighet, men jeg angrer ikke på at jeg tok turen. Så mye kan jeg si! :-)))

1 kommentar:

Når du skal velge "Kommenter som": Hvis du ikke har en blogg selv, eller vet at et annet valg er riktig, velg &b;anonym&b;. (Skriv gjerne under med navn i innleggsteksten)