lørdag 9. januar 2010

Noen ganger er det ålreit!

Og ålreit er det nå: Kom til Puerto Rico, Gran Canaria kl 22 lokal tid i dag. Fant greit fram til leiligheten som jeg leier av et engelsk ektepar. Fant annonse på internett, og fattet interesse fordi de reklamerte med trådløs internettforbindelse.
Og det virker. Nå sitter jeg her mens nattestillheten er på vei (muligens før de siste rundene med utelivsnytere har passert), har Bar Jazz vol 1, for øyeblikket Chet Baker, på øret via Spotify, døra åpen til terassen og utetemperatur i underkant av 20. (PLUSS!) Har sjekket e-post, facebook og twitter (selv om jeg ikke er særlig aktiv på noen av dem, er det jo litt moro å følge med.), og lest litt nyheter på nett. Har vært nedom stedets døgnåpne fortausbar og kjøpt boccadillo, to ølbokser og litt vann, sjekket TV-kanalene (NRK1 og TV2 er der), sett at alt ser rent og greit ut. Da æ're ål'eit syns jeg. I morgen (ikke så veldig) tidlig går jeg til Nettobutikken 50 m opp i gata, kjøper ferske rundstykker, ost, syltetøy og Dagbladet (lørdagsdagbla ja; riktignok uten Magasinet), og så tar vi det videre derfra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Når du skal velge "Kommenter som": Hvis du ikke har en blogg selv, eller vet at et annet valg er riktig, velg &b;anonym&b;. (Skriv gjerne under med navn i innleggsteksten)