søndag 24. januar 2010

Hjem kjære hjem

Bare for å lande og sette et punktum for to ukers varmekur og kos. Det var herlig. Gjorde godt for sjelen. Og for parkinsonkroppen var det avslappende så lenge jeg var der, dvs jeg hadde mindre plager med muskelstivhet, men det gir ikke noen særlig effekt utover det. Etter 5 timer flytur hjem, er ryggsmertene veldig gjenkjennelige, og fortsetter i kjent spor.
Dvs at de kommer lett, men i alle fall foreløpig lar seg holde i sjakk med bøy og tøy. Men varmeenergien som er lagret i minnene skal jeg dra nytte av en god stund tror jeg. Og skiferdighetene er like bra. (Det litt merkelige er at jeg faktisk gledet meg til å gå på ski da jeg så snødekket i gamlelandet. Og har hatt to korte turer. Når først verden er slik laget at det skal være kaldt og ufyselig halve året i våre geografiske omgivelser, så er skigåing absolutt noe av det bedre en kan fordrive tida med.) Og i morgen er det jobb igjen. Det er jeg i hvert fall glad for. At jeg har en jobb å ta fri fra innimellom mener jeg!

1 kommentar:

  1. Har ikke sett dette siste innlegget ditt, så nå lurte jeg på om du hadde blitt igjen der nede.. Godt med en slik vitamininnsprøyting, og godt å finne igjen gamlelandet. Ha en fin uke!

    SvarSlett

Når du skal velge "Kommenter som": Hvis du ikke har en blogg selv, eller vet at et annet valg er riktig, velg &b;anonym&b;. (Skriv gjerne under med navn i innleggsteksten)